نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
مقصد بعدی رونالدو پس از وداع با یووه كجاست؟

مقصد بعدی رونالدو پس از وداع با یووه كجاست؟

 

هر چند هوز بسیار زودتر آن زمانی است كه هواداران یووه در اندیشه وداع با فوق‌ستاره پرتغالی‌شان باشند اما شاید بسیاری از آنها بدشان نیاید بدانند كه شماره 7 محبوب‌شان پس از خداحافظی با یوونتوس در سالهای آتی، كدام باشگاه را برای بازی در سالهای پایانی فوتبالش انتخاب خواهد كرد. دنیس ت. كلوزه مدیر رورزشی باشگاه لس‌آنجلس گلكسی ایالات متحده آمریكا در گفتگو با روزنامه هلندی De Telegraaf از امیدواری و برنامه‌ریزی این تیم برای به خدمت گرفتن كریستیانو رونالدو در سالهای آتی خبر داد.

 

بعد از جذب ستاره‌های بزرگ فوتبال دنیا در سالهای گذشته توسط لس‌آنجلس گلكسی توجه علاقه‌مندان فوتبال در سرتاسر دنیا به این باشگاه بیشتر شده است. حضور چهره‌های سرشناسی همچون رود گولیت، خورخه كامپوس، اشلی كول، دیوید بكهام، استیون جرارد، رابی كین و البته زلاتان ابراهیموویچ در كنار چهره‌های فراموش نشدنی فوتبال آمریكا باعث شده این باشگاه 25 ساله بسیار بیشتر از عمر كوتاهش در فوتبال امروز جهان شناخته شده باشد. 
MLS در حال رشد است و حضور ستاره‌های سرشناس فوتبال جهان در این رقابت‌ها طی سالهای اخیر، باعث شده سطح كیفی مسابقات لیگ آمریكا افزایش چشمگیری پیدا كند. شاید تا پیش از این به سراغ ستاره‌هایی كه قصد بازنشسته شدن داشتند می‌رفتیم اما اكنون تصمیم داریم آنها را پیش از زمان وداع‌شان با فوتبال به آمریكا بیاوریم. با این حال برخی از ستاره‌ها از این قاعده مستثنی خواهند بود؛ مثل فوق‌ستاره‌ای همچون كریس رونالدو!
یكی از گزینه‌هایی كه دوست داریم روزی به ما بپیوندد كریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس است. نمی‌خواهم نا امیدانه صحبت كنم؛ هرگز نباید گفت بازیكنی مثل او قطعاً به آمریكا نخواهد آمد. ما اسپانسرهای قدرتمندی داریم كه به راحتی می‌توانند شرایط حضور بازیكنی مثل او را فراهم كند. با اینكه در حال حاضر از حضور زلاتان در گلگسی بسیار خوشحال و راضی هستیم اما اگر به زودی رونالدو را نیز در لس‌آنجلس دیدید زیاد تعجب نكنید.

 

گفتنی است كریستیانو رونالدو تا پایان ژوئن 2022 با یوونتوس قرارداد دارد. او در این تاریخ 37 ساله خواهد شد و بعید نیست در صورت جدایی از جمع بیانكونری‌ و نداشتن تصمیم به وداع با فوتبال برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش عازم رقابت‌های MLS شود.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: